معرفی میکسر YAMAHA سری MGP

معرفی میکسر YAMAHA سری MGP

سری MGP نسل جدیدی از کنسول های هایبرید است که از مدار دیجیتال برای غلبه بر محدودیت های میکسرهای آنالوگ استفاده می کند. با تکیه بر میراث طراحی قبلی سری میکسر یاماها، ما سعی کرده ایم تغییرات نوآورانه ای را در رابط (از جمله ولوم ها) و در ساختار مواد بدنه ارائه دهیم.

id016mid.jpg
ولوم های جدید مورد استفاده در سری MGP دارای رنگ‌ها و شاخص‌های کاملاً مشخص برای دستیابی به سطح جدیدی از قابلیت استفاده هستند. فیدرها باریک شده اند و لبه های اریب داده شده اند، که نشان دهنده توجه به جزئیات حسی در ایجاد یک محیط عملیاتی است که به اپراتور اجازه می دهد تا روی مخلوط کردن تمرکز کند.
بدنه از یک ساختار محکم و در عین حال انعطاف پذیر برای رسیدگی به طیف وسیعی از شرایطی که این میکسرها ممکن است در یک محیط کاری حرفه ای با آن مواجه شوند، استفاده می کند. با برداشتن پیچ‌ها، قطعات جانبی را می‌توان جدا کرد و سپس به صورت معکوس وصل کرد، و میکسر را از یک پیکربندی رومیزی با قابلیت نگه‌داشتن آسان به حالتی تبدیل می‌کند که به خوبی در یک رک برای نصب قرار می‌گیرد. شما می توانید انواع میکسر را از پارسصدا سفارش دهید.

id010mid.jpg
طرح ساده سری MGP عناصر ضروری یک میکسر را در بر می گیرد. مواد منتخب برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند، از فلز در مناطق عمده‌ای که به استحکام یا بافت دلپذیر نیاز دارند و پلاستیک در مناطقی که دو ناحیه مختلف به هم می‌رسند استفاده می‌شود.
سری MGP نسل جدیدی از میکسرها است که فناوری دیجیتالی مانند جلوه های دیجیتال را به میکسر آنالوگ اضافه می کند و با امکان کنترل پارامترهای DSP از طریق برنامه iPod/iPhone "MGP Editor" و پخش و پلی از طریق iPod یا حتی آیفون. با این وجود، از نظر طراحی، این سری به مفهوم اساسی آنچه که یک میکسر را به یک میکسر تبدیل می کند، وفادار است. پارسصدا فروشگاه تجهیزات تخصصی صوت در ایران.

id016mid.jpg
میکسرهای سری MGP برای کنسرت ها و رویدادها، سالن های موسیقی زنده، فروشگاه ها و انواع سناریوهای دیگر در نظر گرفته شده اند که در آنها با طیف وسیعی از محیط های کاری مواجه خواهند شد. بر این اساس، میکسرهای سری MGP باید در هر مکانی به راحتی قابل تشخیص باشند، مراقبت از آنها آسان باشد، دارای یک رابط قابل اعتماد باشد که بتوان از آن بدون خطا استفاده کرد، و به اندازه کافی سخت بود که بتواند با جابجایی و استفاده در محیط های تنبیهی مقابله کند. علاوه بر این، در حالی که این میکسرها ممکن است در موقعیت‌های رومیزی مورد استفاده قرار گیرند، در پیکربندی نصب شده روی رک نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت، به همین دلیل است که صفحات فلزی که به عنوان دستگیره‌های جانبی استفاده می‌شوند را می‌توان برای استفاده به‌عنوان یک اتصال قفسه‌ای معکوس کرد. قابلیت استفاده، ساخت و ساز و حتی مواد مورد استفاده - ما تمام جنبه های سری را بر اساس "ساخت و ساز هوشمند" طراحی کردیم.
جهت مشاوره و خرید تجهیزات صوت حرفه ای می توانید با کارشناسان پارسصدا در ارتباط باشید.