انتخاب اسپیکر اکتیو با اسپیکر خانگی

انتخاب اسپیکر اکتیو با اسپیکر خانگی

سوال مهم

آیا اسپیکر اکتیو برای مراسم یا جشن بخریم       یا      اسپیکر پارتی باکس jbl و سونی و ... ؟

جواب پارسصدا حتما اسپیکر اکتیو خواهد بود.

سوال پرتکرار این روزها از کارشناسان فروش پارسصدا!

اسپیکر اکتیو برای مراسم و جشن ها و دورهمی بهتره یا اسپیکر پارتی باکس jbl و سونی ؟

با وجود تبلیغات فراوانی که برند jbl یا sony روی محصولات خود انجام می دهند یا حتی عکس چاپ شده روی بسته بندی اسپیکر پرتابل که چند دختر و پسر در حال پارتی با اسپیکر کوچک و جمع و جور و خوش رنگ و لعاب چراغدار فلان برند هستند.

در واقعیت هیچکدام از این اسپیکرهای پرتابل توان پوشش صوتی یک پارتی حتی برای جمع های کوچک هم ندارند. بدون تعارف باید گفت این اسپیکرهای پرتابل برای گوش دادن به موسیقی در شرایط عادی و بدون سر و صدا مناسب هستند و بدلیل طراحی ساده و اقتصادی امپلیفایر (تاکید میکنیم قطعات به کار رفته در این مدلها بسیار ابتدایی و ساده می باشند) و نوع بلندگوی داخلی کوچکشان قدرت خروجی محدودی دارند.

ولی اسپیکر اکتیو حرفه ای قطعاً با هدف جشن و پارتی طراحی و ساخته شده و بلندگوی داخلی و امپلیفایر و سایر قطعات آن برای تولید توان بالای صوتی انتخاب شده اند.

ما در مجموعه پارسصدا تمام مدلهای موجود در بازار اسپیکر پرتابل برند سونی و جی بی ال را مورد بررسی قرار داده ایم و هیچ کدام با توجه به قیمتشان توان پوشش یک جشن را نداشته اند در حالی که اسپیکرهای اکتیو با نصف قیمت از پس یک برنامه جشن به راحتی و بسیار بهتر از این مدلها بر آمدند.کافی است برای یک تست ساده به صورت حضوری به نمایشگاه فروشگاه پارسصدا مراجعه نمایید تا به راز کیفیت اسپیکر های اکتیو موجود در این مجموعه پی ببرید.

در پایان پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتماً از مشاوره کارشناسان مجموعه پارسصدا استفاده نمایید و برای تست و بررسی انواع اسپیکر اکتیو به فروشگاه پارسصدا مراجعه نمایید.

جهت مشاهده انواع بلندگو اکتیو روی متن زیر کلیک نمایید

⬅️ لینک انواع اسپیکر اکتیو