بررسی پاورمیکسر های METALAX

بررسی پاورمیکسر های METALAX

محصولات METALAX بخش قابل توجهی از تجهیزات صوت از انواع میکروفن و باند و امپلیفایر تا لوازم جانبی را شامل می شود.

کمپانی متالکس از سال 1998 در زمینه تجهیزات صوت و تصویر حرفه ای شروع به کار کرده که در حال حاضر کلیه تولیدات در کشور چین و بخشی هم در ایران مونتاژ می گردد.

در این بخش قصد داریم به بررسی پاورمیکسر های جدید این برند بپردازیم.

سری جدید پاور میکسر های متالکس به مدلهای زیر تقسیم شده است:

METALAX - PM4400

METALAX - PM6060

METALAX - PM6600

METALAX - PM7600

خصوصیات کلی این مدلها :

- پاورمیکسر های رومیزی یا خوابیده می باشند.

- تمام مدلها دارای فیدر می باشند

- امکان اتصال انواع میکروفن داینامیک و کندانسر به این سری از پاورمیکسر های متالکس فراهم می باشد.

- بهره گیری از پخش USB و بلوتوث

- امکان اتصال انواع اسپیکر اکتیو و یا پسیو

- دارا بودن امپلیفایر داخلی (با توان های مختلف در مدلهای مختلف)

- داشتن افکت دیجیتال با تنوع بالا

این بخشی از امکانات این سری پاور میکسر ها بود که البته می توانید مشخصات کامل آنها را در بخش محصولات ملاحظه نمایید.

یکی از مواردی که در ساخت این پاورمیکسر ها بسیار دقت شده استفاده از قطعات با کیفیت و طراحی های زیبا در ساختار و قطعات مرغوب می باشد.

داشتن تنوع در رنگ های ولوم و فیدر و همچنین طراحی خاص و جدید با بدنه فلزی مستحکم، این مدلها را از سایر مدلهای موجود در بازار و مخصوصا پاور میکسر های سنتی بدنه چوبی صندوقی متمایز ساخته است.

امکانات کافی از تنوع در مدلها و پخش فلش و بلوتوث و تنوع در افکت این مدل از پاور میکسر ها را به محصولی کارآمد و قابل استفاده در کلیه برنامه تبدیل ساخته است.

در زیر موارد کاربردی این پاورمیکسر ها را بررسی می کنیم:

* استفاده در سالن های چند منظوره و کنفرانس :

داشتن ورودی های متنوع و امکان اتصال انواع میکروفن ها به پاورمیکسر های METALAX از جمله نیاز های اساسی محسوب می شود. توجه داشته باشید که با داشتن ورودی میکروفن زیاد شما می توانید میکروفن های زیادی را در سالن خود استفاده کنید همچنین برای راه اندازی انواع اسپیکر های سالن های کنفرانس می توانید از پاورمیکسر های METALAX استفاده کنید.

* استفاده در سالن های نمایش در کنار ویدیو پروژکتور :

یکی از دغدغه های مجریان صوت و تصویر نبود امپلیفایر با ورودی های متنوع و قیمت مناسب برای راه اندازی اسپیکر ها در سالن های نمایش می باشد. با وجود محصولات جدید 2022 و 2023 متالکس شما با خیال راحت می توانید پروژه های خود را پیاده سازی کنید.

* استفاده در سالن های ورزشی و رستوران ها و کافی شاپ ها :

نیاز به اسپیکر های قدرتمند در سالن های ورزشی لازم می باشد و همچنین در رستوران ها و کافی شاپ ها نیاز به اسپیکرهای با کیفیت خواهید داشت. راه اندازی این نوع اسپیکر ها توسط امپلیفایر های کوچک رومیزی امکان پذیر نیست و همیشه توصیه میکنیم از پاورمیکسرهای قدرتمند برای اینکار استفاده کنید.

داشتن فلش پلیر و بلوتوث از مزایای پاورمیکسر های متالکس بحساب می آید.

* استفاده برای پخش موزیک و میکس و dj :

کافی است بدانید اسپیکر شما چند وات است و کدام پاورمیکسر متالکس مناسب آن خواهد بود. طراحی جذاب و بدنه فلزی مستحکم و استفاده از ولوم ها و فیدر های رنگی به پاور میکسرهای METALAX جذابیت خاصی بخشیده همچنین ابعاد مناسب این محصولات حمل و نقل آنرا آسان ساخته توجه داشته باشید که راحتی در حمل و نقل یکی از مهمترین نکات در برنامه های سیار خواهد بود.

* استفاده در سالن های آموزشی و سخنرانی:

پاور میکسر های رومیزی METALAX با داشتن ورودی های متنوع و پلیر فلش و بلوتوث برای استفاده در مراکز آموزشی و سالن های کنفرانس و سخنرانی کاربرد فراوانی خواهند داشت.

* استفاده برای برنامه های مذهبی در مساجد، هیات ها و حسینه ها و ایستگاه های صلواتی :

پاور میکسر های METALAX با داشتن انواع افکت ها در برنامه های مذهبی نیز کاربرد دارند. مدل های 7600 با 99 افکت مجزا مدل 6600 با 16 افکت با کیفیت و مدل 6060 با 16 افکت ساده مناسب انواع برنامه های مذهبی خواهند بود.

پلیر فلش و بلوتوث جهت پخش ادعیه و نوحه های MP3 بسیار کارامد می باشد.



همه نقدها

Leave a Reply