معرفی میکروفن وایرلس USB برند Alvoxcon

معرفی میکروفن وایرلس USB برند Alvoxcon

معرفی میکروفن وایرلس USB برند Alvoxcon

در ابتدا به معرفی کمپانی ALVOXCON می پردازیم. اصالت یک کالا یکی از نکات مهم در انتخاب محصولات بخصوص در سیستم صوت می باشد. کمپانی ALVOXCON یک شرکت نوآور ژاپنی بوده که بصورت تخصصی محصولات صوت جهت تولید محتوا از قبیل انواع میکروفن برای موبایل های هوشمند و دوربین های DSLR و انواع میکروفن های پادکست طراحی می کند و ساخت محصولات را در کشور چین انجام می دهد.
استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و قطعات با کیفیت و طراحی های زیبا و کارآمد از خصوصیات محصولات صوت و میکروفن های ALVOXCON می باشد.
یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی میکروفن های وایرلس USB می باشد. این میکروفن ها بدلیل داشتن کارت صدای داخلی که از جدیدترین پردازنده دیجیتال A/D بهره می برد، قابلیت اتصال مستقیم به انواع کامپیوترها و موبایل های هوشمند را از طریق پورت USB دارند.
در زیر به بررسی مدل دستی بیسیم ALVOXCON – UM210 می پردازیم:
از این میکروفن بیسیم USB می توانید برای ساخت و تولید محتوا توسط گوشی موبایل یا لپ تاپ استفاده نمایید همچنین این میکروفن برای ویدیو کنفرانس ها قابلیت اتصال و هماهنگی با برنامه های تماس صوتی و تصویری تحت وب را دارد و استفاده از این میکروفن برای تهیه گزارش یا خبرنگاری یا بلاگرهای اینستاگرام و یا گیمرها و ... نیز توصیه می شود.
میکروفن بیسیم USB دستیALVOXCON UM210 PRO یک میکروفن بیسیم یو اس بی همه منظوره در باند فرکانسی UHF با کیفیت بالا بصورت دستی که بدلیل داشتن کارت صدای داخلی مستقیم USB3 امکان اتصال به  انواع تلفن همراه اندروید یا آیفون، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و امپلیفایر ها و اسپیکر های اکتیو را دارا می باشد.  
این میکروفن بی سیم USB با برد تقریبی 40 متر صدایی بسیار شفاف و واضح را از فرستنده به گیرنده دریافت می کند.فروشگاه پارسصدا.
میکروفن بیسیم USB دستی ALVOXCON همچنین با تمامی میکسر ها و بلندگو های اکتیو بهرینگر که دارای پورت میکروفن بیسیم می باشند ارتباط برقرار کرده و به راحتی جایگزین مناسبی برای میکروفن BEHRINGER ULM300 ULM202 می باشد.
از ویژگی های میکروفن وایرلس دستی یو اس بیALVOXCON استفاده از پورت USB3 بوده که بدون کابل رابط مستقیم به گوشی های هوشمند و کامپیوتر ها و ... از طریق جک USB متصل می شود در نتیجه نیاز به استفاده از جک 3.5 میلیمتر هدفونی نمی باشد.
همچنین این میکروفن دارای خروجی جک 3.5 میلیمتر برای دستگاه های آنالوگ نیز بوده که برای مانیتورینگ یا جهت اتصال به سیستم های دارای ورودی میکروفن یا جک 3.5 میلیمتر هدفونی مانند انواع اسپیکرهای اکتیو یا امپلیفایر ها مناسب می باشد.فروشگاه پارسصدا
ضمناً بر روی فرستنده میکروفن بی سیم دستی یک نمایشگر LCD موجود بوده که اطلاعاتی نظیر شارژ باطری و کانال فرکانسی را نشان می دهد.
این میکروفن وایرلس USB جهت راه اندازی فرستنده دستی نیاز به دو عدد باطری قلمی 1.5 ولت داشته و قسمت گیرنده از طریق پورت USB توان لازم برای کار را دریافت می کند.
میکروفن دستی موجود در پک دارای الگوی گیرندگی تک جهته بوده که سبب شده صدایی شفاف با تمامی جزئیات را دریافت نماید.
از این میکروفن می توان بعنوان میکروفن وایرلس خبرنگاری برای انجام مصاحبه و میکروفن تهیه گزارش تصویری نیز استفاده نمود.

میکروفن بعدی این سری میکروفن یقه ای ALVOXCON UM310 می باشد که در زیر به معرفی آن می پردازیم:
میکروفن بیسیم USB یقه ای ALVOXCON UM310 PRO یک میکروفن بیسیم یو اس بی همه منظوره در باند فرکانسی UHF با کیفیت بالا بصورت یقه ای که بدلیل داشتن کارت صدای داخلی مستقیم USB امکان اتصال به انواع تلفن همراه اندروید یا آیفون، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و امپلیفایر ها و اسپیکر های اکتیو را دارا می باشد.  
این میکروفن بی سیم USB با برد 30 متر صدایی بسیار شفاف و واضح را از فرستنده به گیرنده دریافت می کند.
میکروفن بیسیم USB یقه ای ALVOXCON با تمامی میکسر ها و بلندگو های اکتیو بهرینگر سری USB ارتباط برقرار کرده و به راحتی جایگزین مناسبی برای میکروفن BEHRINGER ULM300 ULM202 می باشد.
از ویژگی های میکروفن بیسیم USB یقه ای ALVOXCOM کارت صدای داخلی با پورت USB بوده که بدون کابل رابط مستقیم به تجهیزات دارای ورودی USB متصل می شود در نتیجه نیاز به استفاده از جک 3.5 میلیمتر هدفونی و اتصالات سیمی نمی باشد.
همچنین این میکروفن دارای خروجی جک 3.5 میلیمتر هدفونی نیز بوده که برای مانیتورینگ یا جهت اتصال به سیستم های دارای ورودی میکروفن یا جک 3.5 مانند انواع اسپیکرهای اکتیو یا امپلیفایر ها مناسب می باشد.
این میکروفن بی سیم USB بدون نیاز به باطری می باشد به این صورت که قسمت فرستنده یقه ای دارای باطری شارژی لتیوم داخلی با کارایی 6 ساعته بوده که از طریق شارژر اندرویدی شارژ می شود و قسمت گیرنده از طریق پورت USB توان لازم برای کار را دریافت می کند.
میکروفن باسیم یقه ای همراه در پک این محصول دارای الگوی گیرندگی تمام جهته یا Omni-directional بوده که برای اتصال به فرستنده در زمانی که نمی خواهید فرستنده روی یقه قرار گیرد می توانید از این میکروفن کوچک استفاده نمایید.
همچنین در بسته بندی دو عدد میکروفن یقه ای موجود می باشد که یکی بدون کابل و مستقیم به فرستنده متصل می شود که می توانید بصورت یقه ای یا دستی استفاده نمایید و میکروفن دیگری با کابل یک متری می باشد در نتیجه فرستنده را می توانید در جیب بگذارید.
ضمنا امکان اتصال میکروفن هدمیک بصورت آپشنال را دارا می باشد.
دستگاه فرستنده TX در میکروفن بیسیم موبایلی USB دارای یک ورودی میکروفن و یک ورودی لاین بوده که جهت ارسال انواع ورودی های صوتی به دستگاه گیرنده استفاده می شود.


همه نقدها

Leave a Reply